Klikni ovde za pomoć kod unosa

Lidder: ONLINE PODRŠKA

Online TeamViewer podrška, za one koji ne znaju, je način da neko nekom"zaviri" u računar putem interneta. Korišćenjem licencirane TeamViewer aplikacije, podršci Liddera(sa kime je dogovorena sesija) se dozvoljava pristup udaljenom računaru radi dogovorene tehničke intervencije.
Da bi se neko stručno lice iz Lidder podrške moglo konektovati na udaljeni računar, i eventualno na taj način pomogao, potrebno je izaći iz drugih TeamViewer instanci ukoliko su startovane i kliknuti na taster sa ikonicom TeamViewera koji je namenjen samo za korisnike Liddera, a nalazi se u Opcijama/LIDDER/Online podrška.
Sesija čiji se start zahteva ovim tasterom, mora biti najavljena ili zakazana tj. dogovorena sa podrškom Liddera.

 
Tokom intervencije ekran će biti vidljiv te se može videti sve što se na računaru radi. Obzirom na to da se ne zna u kakvom je stanju bio sistem pre pristupanja, koriščenjem ove komande automatski se prihvatata da intervencija ne može biti uzrok nekog budućeg ne funkcionisanja računara ili sistema.